Zaterdag 22 juni van 14.00 tot 17.00 vindt er een stadspicknick plaats in het van Reenenpark. Een initiatief van LoekieWaaldijk met een samenwerking tussen Nijkerk Cultuur & Creatief en heel veel enthousiaste vrijwilligers, welke nu al zorgt voor een gezellig en creatief evenement waarbij inwoners van Nijkerk elkaar kunnen ontmoeten en verbinden.

Het evenement vindt plaats midden in het Van Reenenpark, inwoners worden uitgenodigd om hun eigen hapjes, eten, high tea, niet-alcoholische drankjes en limonade mee te nemen onder de noemer ‘bring and share’. Dus neem je eigen drinken, eten en bestek mee. Er zal een ‘potluck’ worden gehouden, een potluck is een gezamenlijk maaltijd waarbij elke deelnemer eten meebrengt en dat deelt met alle aanwezige gasten. Daarnaast is er de mogelijkheid om koek en fruit te krijgen van lokale winkels zoals Jumbo en Mango en is er een ijscokar.

Er zal…

Er zal livemuziek zijn, Spoken words worden voorgedragen, er is een poëziekwartet met gedichten van Bert Jurling, kinderen kunnen meedoen aan het maken van een totempaal met het Kunstlokaal, er zijn oud Hollandse spelletjes, yoga voor ouder en kind en nog veel meer gezelligheid.

Dankzij subsidie van de gemeente Nijkerk en de Van der Tweel Foundation, en de inzet van vele vrijwilligers en aangeboden producten en diensten, belooft de Zomerse Stadspicknick een fantastisch evenement te worden waarbij de hele gemeenschap samen kan genieten. We hopen op een gezellige middag en een grote opkomst. Voel je welkom!

Wanneer

• Zaterdag 22 juni 2024 14.00 - 17.00 uur