Welkom bij Brasserie Kade 10
Net buiten het centrum van Nijkerk, aan het water waar eens de ingrediënten werden aangevoerd voor de chocolade fabriek vind je Brasserie Kade 10.

Brasserie Kade 10 biedt een groot aantal mogelijkheden voor de meest uiteenlopende gelegenheden. We beschikken over een gastvrije brasserie en over verschillende banquet- en vergaderzalen. Het pand is gehuisvest in de oude chocoladefabriek aan de haven. Deze uitstekende accommodatie is voor jou de ideale locatie voor zakelijke en feestelijke bijeenkomsten. Kade 10 beschikt over een groot parkeerterrein waar je de auto gratis kunt parkeren.

Een zakenlunch, lunch met vrienden of gewoon even lekker aanschuiven aan de stamtafel met een cappuccino en de krant, het kan bij Kade 10. Onze lunchkaart staat vol met heerlijke, gevarieerde gerechten. Daarnaast wordt er een dagelijks wisselend lunchmenu geserveerd voor €22,50.
De dinerkaar…

Welkom bij Brasserie Kade 10

De dinerkaart van Kade 10 is gebaseerd op de Franse/ Nederlandse keuken. De gerechten zijn gevarieerd, met zorg samengesteld en aangepast aan de seizoenen. Binnen onze ‘a la carte’ gerechten heb je de mogelijkheid een 4-gangen menu samen te stellen voor €25,- p.p.

• Let op: openingstijden kunnen afwijken tijdens feestdagen
  • Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 10.00 – 22.00