Intiem, authentiek en sfeervol overnachten

Drie monumentale Zuid-Veluwse boerderijen vormen samen het karakteristieke Fletcher Hotel De Klepperman. Vlakbij Nijkerk is dit een plek waar je heerlijk kunt ontspannen. De Klepperman biedt een ongedwongen sfeer en heeft persoonlijke service tot een kunst verheven. Of je nou de natuur intrekt in de directe omgeving of het sfeervolle oude centrum van Nijkerk ontdekt met zijn vele winkels en gezellige terrassen. Het is aan het eind van de dag heerlijk thuiskomen bij De Klepperman. In ons restaurant ’t Backhuys tafel je in informele oud-Hollandse sfeer. Wil je helemaal tot rust komen? Laat je dan verwennen in ons Wellness Centre.

Fletcher Hotel De Klepperman nabij Amersfoort en Nijkerk is een karakteristiek hotel waar je authentieke gastvrijheid ervaart. Een combinatie van culinaire genoegens, stad en natuur en onze Thalgo Spa & Beauty. Een ideale uitvalsbasis, zowel zakelijk als privé.