Ontdek de prachtige natuur van de Veluwe en verblijf in Golden Tulip Ampt van Nijkerk

Prachtig gelegen in de pittoreske omgeving van de Veluwe, net ten noorden van Amersfoort ligt het Golden Tulip Ampt van Nijkerk. Een modern 4-sterren hotel met uitgebreide zakelijke faciliteiten. Ideaal gelegen nabij snelweg A28, die Utrecht met Zwolle verbindt, biedt ons hotel een comfortabele uitvalsbasis voor gasten op zakenreis of bezoekers van het gebied.

Het Golden Tulip Ampt van Nijkerk Hotel beschikt over 110 comfortabele kamers en suites, een restaurant, een bar, een verwarmd binnenzwembad, een spa en vergaderzalen. De eigentijdse inrichting zorgt voor een elegante en verfijnde sfeer. In onze ruime ontvangsthal geniet je van een warm welkom. Onze vriendelijke medewerkers zullen hun uiterste best doen om aan al jou wensen te voldoen om jou verblijf zo zorgeloos en ontspannen mogelijk te maken.

Het …

Het Golden Tulip Ampt van Nijkerk Hotel ligt op slechts 30 minuten rijden van Nationaal Park De Hoge Veluwe, daardoor perfect voor het verkennen van de omgeving. Nabijgelegen bezienswaardigheden zijn het Kröller-Müller museum, het Dolfinarium in Harderwijk, het historische stadscentrum van Amersfoort of Dierenpark Amersfoort.

Als je op zoek bent naar een hotel in Nijkerk verzekert het Golden Tulip Ampt Van Nijkerk Hotel jou een aangenaam verblijf tegen een goede prijs.