Nijkerkerveen

Tussen Nijkerk en Hoevelaken vind je het gezellige dorp Nijkerkerveen. Als je op zoek bent naar een plek om even helemaal weg te zijn van de drukte van de stad, dan is Nijkerkerveen de plek waar je moet zijn. Hoewel de idyllische omgeving rust biedt, is het ook een levendig dorp met leuke dingen om te zien.

’t Veen, hoe Nijkerkerveen ook wel wordt genoemd, is een dorp met ongeveer 3500 inwoners. De plaats is omgeven door landerijen en bossen, wat het een rustige en prachtige plek maakt om te fietsen en te wandelen.

In het dorp worden geregeld leuke evenementen georganiseerd, zoals de kermis of een gezellige kerstmarkt. Middenin Nijkerkerveen staat ’t Veense Hart, een dorpshuis met een bibliotheek en horecagelegenheid. Kortom: een bezoekje waard dus!

Overnachten in Nijkerkerveen