Buitenmens

Ben je graag buiten?

Dan is de gemeente Nijkerk de juiste plek voor jou. Pak je fiets en maak een tocht langs de randmeren. Of trek je wandelschoenen aan en loop een Klompenpad. Er valt zoveel te ontdekken! Hier geven we je vast wat inspiratie.

• Fietsen

Ontdek Nijkerk per fiets. We hebben verschillende mooie routes ontwikkeld in samenwerking met het VVV Informatiepunt. Ben je benieuwd? Klik dan hier!

Fietsen
  • Wandelen

Ga je liever wandelen? Ook dan is de gemeente Nijkerk een geschikte bestemming. Ontdek bijvoorbeeld eens de diverse Klompenpaden die door onze gemeente gaan. Een echte aanrader!

Wandelen

Klompenpaden

Door de gemeente Nijkerk lopen diverse Klompenpaden. Dit zijn wandelroutes door het boerenland, over onverharde paadjes en vergeten doorsteekjes. Probeer bijvoorbeeld eens het Appelpad of het Kruishaarderpad. Een echte aanrader voor de wandelliefhebber!

Kamperen - Overnachten in de natuur...