Nachtje Nijkerk

Lekker aan het genieten in Nijkerk? Plak er dan een nachtje aan vast. In de gemeente Nijkerk vind je knusse b&b's, landelijke campings en hippe hotels. We hebben een overzicht voor je gemaakt!

Nachtje weg met vriendinnen

Boek een gezellig nachtje weg met je beste vriendin! Begin de middag met lekker winkelen in Nijkerk en plof neer voor een heerlijke latte macchiato met een stukje huisgemaakte taart. Maak een wandeling door de omgeving & maak je daarna klaar in het hotel voor een gezellig avondje uit. Ga lekker uit eten en geniet van een van de hotels in de buurt. Begin de volgende dag met een goed ontbijt en je kunt er weer tegenaan!

Knusse hotels

Nachtje weg met de camper

Ben je de gelukkige eigenaar van een camper? Dan is Nijkerk the place to be! Je vindt in de gemeente diverse overnachtingsplekken voor campers. Zo is er een camperplaats op loopafstand van het centrum, maar vind je er ook een bij Nijkerk aan het Water. Idylisscher wakker worden kan bijna niet!

Camperplaatsen