Kokkeveld Festival / Ronde van Nijkerk

Groots Nieuw Evenement in Nijkerk: Het Kokkeveldfestival in Samenwerking met Stichting Wielersport Nijkerk en Lionsclub

Een nieuwe toevoeging aan de evenementenkalender van Nijkerk staat op het punt van ontvouwen met de aankondiging van het allereerste Kokkeveldfestival, gepland op 8 juni aanstaande. Dit unieke evenement wordt georganiseerd door de Stichting Wielersport Nijkerk in nauwe samenwerking met de Lionsclub Nijkerk, en belooft een dag vol sport, muziek, en gezinsvriendelijke activiteiten.

De bekende wielerronde zal niet langer door het centrum van Nijkerk razen, maar verplaatst worden naar het buitengebied. Het start- en finishpunt van de race is vastgesteld op het landgoed Groot Hennekeler, dat ook zal dienen als het hart van de festivalactiviteiten.

De Lionsclub Nijkerk neemt de lei…

De Lionsclub Nijkerk neemt de leiding over de inrichting van het festivalterrein op zich, waar bezoekers kunnen genieten van een breed scala aan culinaire verrassingen aangeboden door diverse foodtrucks, verspreid over het landgoed. Naast het smullen van heerlijk eten, zullen gasten getrakteerd worden op live optredens van twee bands en een DJ, die zullen zorgen voor een onvergetelijke muzikale omlijsting van de dag.

Het festival zal ook een podium hosten waar niet alleen de winnende renners in het zonnetje worden gezet, maar waar ook het muzikale talent van de dag zal schitteren. Voor de jongere bezoekers is er volop vermaak met speelgelegenheden en/of een springkussen, terwijl de volwassenen kunnen ontspannen met een drankje bij een van de vele barretjes.

• Zaterdag 8 juni 2024 10.30 - 21.00 uur