Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Truckers voor gehandicapten

De Stichting Truckers voor Gehandicapten organiseert wederom het jaarlijkse Truckfestijn in Nijkerk, een evenement dat inmiddels niet meer weg te denken is van de Nijkerkse kalender. Dit bijzondere festijn vindt plaats op de derde zaterdag in juni en biedt mensen met een beperking een unieke kans om deel te nemen aan een indrukwekkende trucktocht.

Op deze dag zullen meer dan 100 vrachtwagens een konvooi vormen en een rit van ongeveer 20 kilometer afleggen door Nijkerk en Nijkerkerveen. De deelnemers, afkomstig uit de hele regio, krijgen de mogelijkheid om de opwinding en vreugde van een rit in een vrachtwagen te ervaren, omringd door enthousiaste vrijwilligers die deze dag onvergetelijk maken.