Zwijgrecht - Theatergroep DOB

Stap binnen in de wereld van mysterie, intriges en hilariteit! Bereid je voor op een avond vol lachen en spanning, want onze komische voorstelling neemt je mee op een moordmysterie avontuur zoals je nog nooit hebt meegemaakt.
Laat je zintuigen prikkelen terwijl je samen met ons de duistere geheimen ontrafelt en je lachspieren traint, waar drama en komedie elkaar kruisen. Durf jij de uitdaging aan te gaan en deel te nemen aan deze hilarische whodunit?

Theatergroep DOB uit Nijkerk bestaat al meer dan 90 jaar en staat bekend om hilarische voorstellingen. Dit jaar kunt u weer op ons rekenen met een compleet nieuwe uitvoering vol zang, dans en spel.
Het zelfgeschreven stuk 'Zwijgrech…

Het zelfgeschreven stuk 'Zwijgrecht' wordt dit jaar gespeeld door Leonie Oostindie, Henriette Kas, Geertje Wibbelink, Erik Vedder, Christa Verheul, Marja van der Giessen, Ellis van de Bunt, Talitha van Meerveld, Micheal Janssen, Heidi Schippers, Cor Oostindie, Joyce Reijnen, Jantine Rakhorst en San-loiza Ploegman

Het stuk Zwijgrecht is geschreven door DOB-leden Erik Vedder en San-loiza Ploegman. Dit is inclusief het componeren van enkele nummers of het aanpassen van de tekst van bestaande nummers.

• Woensdag 29 mei 2024 19.30 - 22.00 uur

• € 12,50