Welkom bij Albert Heijn Nijkerk!

Een verzorgde winkel met een goede sfeer waar u de zekerheid heeft dat u altijd enthousiast wordt geholpen en aangenaam verrast wordt! Bij Albert Heijn Nijkerk bieden wij niet alleen een ruim assortiment kwalitatieve Albert Heijn producten. Zo verrassen we ook onze klanten met proeverijen vanaf het kookeiland, met activiteiten voor de kinderen en ook met een prachtige bloemenafdeling. U kunt uw boodschappen zelf scannen of via de kassa afrekenen. En de parkeergelegenheid is meer dan uitstekend.

Lokale betrokkenheid

De Nijkerkers zijn betrokken bij hun Albert Heijn. Anderso…

Welkom bij Albert Heijn Nijkerk!

Lokale betrokkenheid

De Nijkerkers zijn betrokken bij hun Albert Heijn. Andersom voelt Albert Heijn zich enorm betrokken bij de stad Nijkerk. Zo zijn in de winkel prenten te vinden van oude Nijkerkse taferelen, zoals de haven en de toren van de Grote Kerk. We zijn trots op dat stuk lokale historie in onze supermarkt! Ook goede doelen worden gesteund. Maandelijks kan het lokale ‘Goede doel van de maand’ rekenen op een forse bijdrage uit de statiegeldopbrengst van de Retourette.

• Elke maandag 07.00 - 22.00 uur
  • Elke dinsdag 07.00 - 22.00 uur