Laat je verrassen bij Grand Café De Postkamer

In het centrum van Nijkerk aan de Kleterstraat vind je De Postkamer: een sfeervol Grand Café met cadeauwinkel in het voormalig postkantoor. In het Grand Café kan je koffie en thee met huisgemaakt gebak bestellen, je kunt er heerlijk lunchen, borrelen of genieten van een high tea. Iedere vrijdag serveren wij ook een diner. In de cadeauwinkel vind je bijzondere producten. Sommigen zelfs uniek, omdat deze zelfgemaakt zijn. Ook kan je gebak voor thuis bestellen wat gemaakt is in onze eigen bakkerij. Bij De Postkamer werken gemotiveerde mensen die bij hun werk ondersteuning krijgen van zorgorganisatie Careander.

In De Postkamer is een cadeauwinkel m…

Laat je verrassen bij Grand Café De Postkamer

In De Postkamer is een cadeauwinkel met een bijzonder assortiment te vinden. Er zijn veel unieke, zelfgemaakte producten te koop. Deze producten worden in ons eigen atelier gemaakt of ingekocht bij collega zorginstellingen. Er zijn bijvoorbeeld leuke artikelen voor in huis, tassen, sieraden of kraamcadeautjes. Alles net wat anders omdat het zelfgemaakt is. Het huisgemaakte assortiment wordt aangevuld door regulier ingekochte producten. Ook kan je in de winkel gebak bestellen uit onze eigen bakkerij.

• Elke maandag 09.00 - 17.00 uur
  • Elke dinsdag 09.00 - 17.00 uur