Streams Brink42 is een veelzijdige plek, waar ruimte is om te leren te geven en te ontvangen, te vieren en te spelen, te zijn en te onthaasten, te ontmoeten en te ontspannen.

Eten verbindt mensen. Het is heerlijk om samen aan tafel te komen gerechten te delen en verhalen uit te wisselen. Bij Brink42 kun je terecht voor een lekker ontbijt, een kop koffie, lunch of borrel. Vol van smaak. Wij bieden een smaakvolle kaart waarbij we zoveel mogelijk gebruik maken van eerlijke producten.

Voormalig ‘Huize de Brink’, gelegen in hartje Nijkerk, is volledig gerenoveerd en beschikt over een sfeervolle lunchroom, bibliotheek, creatieve ruimte en een heerlijk terras in de groene stadstuin. Bij ons heerst een open atmosfeer waar iedereen welkom is en waar liefde en aandacht merkbaar is.

Brink42 is de…

Brink42 is de plek om het leven te vieren in al z’n facetten. Denk aan trouwfeesten kraamfeesten herdenkingen plechtigheden en nog zoveel meer. Natuurlijk kun je ook bij ons terecht voor zakelijke ontmoetingen.

• Let op: openingstijden kunnen afwijken tijdens feestdagen
  • Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 08.30 – 17.00