Bij de Ponyfarm Nijkerk bieden we een scala aan leuke activiteiten voor jonge avonturiers! Ontdek de magie van ponyrijden tijdens onze opwindende ponyfeestjes, waar kinderen kunnen genieten van speelse ritjes en betoverende momenten met onze vriendelijke pony's. Voor een diepere onderdompeling in de ponywereld, organiseren we ook ponykampen, waar kinderen kunnen leren over verzorging, rijden en spelenderwijs nieuwe vrienden kunnen maken. Of het nu gaat om een feestelijke gelegenheid of een leerzaam avontuur, de Ponyfarm Nijkerk staat klaar om kinderen tussen 3 en 17 jaar een onvergetelijke ervaring te bieden!

• Wij zijn in de vakanties open van ma t/m zaterdag 9:00-17:00 en buiten de vakanties op vrijdag en zaterdag van 9:00 - 17:00 of op afspraak. Zondags zijn wij dicht.