Biercheque is het verhaal van Erwin Schreudering en Henco Bunte. Wij zijn zwagers/vrienden afkomstig uit Nijkerk maar net zoals vele van jullie zijn wij enorme bierliefhebbers.

Hét cadeau voor de Bierliefhebber!

De cadeaukaart die zowel fysiek en digitaal verkrijgbaar en inwisselbaar is voor “Bier” bij meer dan 100 inleverpunten. Geen biertjes meer die je eigenlijk zelf niet zou hebben gekozen, maar het zelf uitkiezen van jouw ultieme biercadeau. Je kunt de Biercheque inwisselen voor bier in webshops, bierwinkels, brouwerijen, slijterijen en horeca. Het uitgeven en beleven is leuk met Biercheque!

In de gemeente Nijkerk kun je de Biercheque op de volgende plaatsen verkrijgen en verzilveren:

Verkrijgbaar bij:

Nijkerk:

• Hap & Slok
  • Rivon
  • Het Kitsche Kluisje
  • Primera Nijkerk
  • Goed Bezig Nijkerk

Hoevelaken:

• Primera Hoevelaken

Nijkerkerveen

• Kantine SV Veensche Boys

Te verzilveren bij:

Horeca:

• Old Niekark
  • Grand Café Lust

Winkel:

• Slijterij Nijkerk

Kijk op …

Hét cadeau voor de Bierliefhebber!

Verkrijgbaar bij:

Nijkerk:

• Hap & Slok
  • Rivon
  • Het Kitsche Kluisje
  • Primera Nijkerk
  • Goed Bezig Nijkerk

Hoevelaken:

• Primera Hoevelaken

Nijkerkerveen

• Kantine SV Veensche Boys

Te verzilveren bij:

Horeca:

• Old Niekark
  • Grand Café Lust

Winkel:

• Slijterij Nijkerk

Kijk op www.biercheque.nl voor meer informatie en alle inleverpunten en verkooppunten.

Proost!