Zomerconcert: Lazy Sunday met Sophie Melody

Frieswijkstraat 99
3861 BK Nijkerk
Plan je route

Kom en geniet van een Lazy Sunday met Sophie Melody! Op zondag 4 augustus 2024 kun je genieten van een muzikale middag met Sophie Melody in de Bibliotheek Nijkerk. Sophie Melody heeft een uitgebreid repertoire en zingt zowel jazzstandaards als hedendaagse jazznummers van artiesten zoals Melody Gardot en Madeleine Peyroux, naast bekende popsongs van bijvoorbeeld Ed Sheeran en Adele. Haar veelzijdigheid als zangeres maakt haar optredens elke keer weer verrassend en boeiend.

Sophie Melody is een bekende verschijning bij onze muzikale middagen. Ze…

Sophie Melody is een bekende verschijning bij onze muzikale middagen. Ze zingt al 12 jaar lang en heeft op verschillende locaties opgetreden. Als finalist van het tv-programma Una Voce Particolare (NCRV) kreeg ze workshops van Willem Nijholt en Ernst Daniël Smidt. Daarnaast zong ze in de pop/rockband ONEsixtyONE en vormde ze het kleinkunstduo De Lachende Derde, waarmee ze een 3e plaats behaalde op het Amsterdams Kleinkunst Festival. In 2019 bracht ze met haar duo 16bis een debuutalbum uit, en inmiddels werken ze onder de naam Noir Notes. Haar grote voorbeelden zijn Melody Gardot, Ella Fitzgerald, Diana Krall en Norah Jones.

Elke eerste zondag van de maand tot 1 september, van 14.30 tot ongeveer 16.15 uur (inloop vanaf 14.00 uur), opent de bibliotheek haar deuren voor een gezellige muzikale ervaring. De toegang is vrij. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen tijdens onze zomerconcerten!

• Zondag 4 augustus 2024 14.30 - 16.15 uur

• Gratis