Slijterij Nijkerk heeft een breed assortiment. Juist ook van dranken die niet bij een supermarkt te koop zijn “En daar kunnen we veel over vertellen en laten proeven.” Naast gedistilleerd bieden wij een ruim assortiment (speciaal)bieren, wijnen, port, sherry en vermouth. Wist je dat in de winkel van Slijterij Nijkerk meer dan 200 speciaalbieren te vinden zijn?

Proeverijen

Regelmatig organiseert Slijterij Nijkerk verschillende proeverijen. Die proeverijen duren meestal zo’n twee uur. Hierin voert ze de deelnemers mee in bijzondere proefbelevenissen. Inmiddels is de whiskyproeverij bijvoorbeeld een traditie en in de winkel hebben we een mooie proeftafel staan voor andere momenten..

Proef zelf de sfeer online of in de winkel op het Wheemplein en ontdek het uitgebreide assortiment bieren, wijnen en likeuren. Daarnaast kun je bij Slijterij Nijkerk ook terecht voor partyverhuurartikelen.

Slijterij Nijkerk adviseert je graag bij het maken van de juiste keuze!

• Elke maandag 09.00 - 21.00 uur
  • Elke dinsdag 09.00 - 21.00 uur